1. جریان مخالف استراتژی بازاریابی اجتماعی: رویکرد یکپارچه بازاریابی رابطه ای (نشریه الزویر)
  2. نقش مولفه های سازمانی تاثیرگذار بر رفتار امنیت کارمند: رویکرد شبکه بیزی (نشریه الزویر)
  3. به کارگیری شخصیت برند در راستای advergames (تبلیغات در بازی ها): تاثیر ویژگی های شرکت روی ویژگی advergames (نشریه الزویر)
  4. چگونه کارآفرینان می توانند از مدیریت شکست سود ببرند ؟ (نشریه الزویر)
  5. چارچوب QFD-MCDM مجتمع برای انتخاب تامین کننده سبز (نشریه الزویر)
  6. وانمود نکنید که دوست من بودید ! هنگامیکه یک سبک ارتباطی غیر رسمی برند در رسانه های اجتماعی نتیجه معکوس می دهد (نشریه الزویر)
  7. آیا سازمان شما برای ایجاد ارزش اجتماعی مستمر مناسب است ؟ حرکت به سوی مقیاس کارآفرینی یک شرکت اجتماعی (نشریه الزویر)
  8. انتخاب تامین کننده با استفاده از ANP و ELECTRE II در محیط زبانی دوتایی بازه (نشریه الزویر)
  9. تعدیل ریسک، فشار جامعه و استفاده از حسابداری مدیریت در مدیریت ریسک تغییرات آب و هوایی: شواهد مربوط به استرالیا (نشریه الزویر)
  10. انگیزه ها، برنامه ریزی کسب و کار و مدیریت ریسک: کارآفرینی در بین دانشجویان (نشریه الزویر)
  11. روش نفوذ ذینفعان در مدیریت پروژه ارزیابی چیست؟ طرحی پیشنهادی براساس فرآیند تحلیل شبکه (نشریه الزویر)
  12. تاثیر محرک های انگیزشی و دیگر عوامل بر روی نتایج حاصل از پیاده سازی استاندارد های ایزو 9001 (نشریه الزویر)
  13. واقعیت های تجربی و مدیریت پایدار شکست های پروژه های انرژی های تجدید پذیر در جنوب صحرای آفریقا (نشریه الزویر)
  14. مدل رفتار جبرانی مصرف کننده: چگونه خود ناهمخوانی محرک رفتار مصرف کننده است (نشریه الزویر)
  15. تجزیه و تحلیل مدیریت تکنولوژی با استفاده از مثالی از شرکت تولیدی از بخش بنگاه های کوچک و متوسط (نشریه الزویر)
  16. مولفه های کلیدی موفقیت در فعال سازی سیستم عامل برنامه های تلفن همراه (نشریه اسپرینگر)
  17. آیا مکانیسم حکومت شرکتی، ارزش سهامدار را بهبود می‌بخشد؟ یک تجزیه و تحلیل پانلی شرکت های فهرست شده‌ مالزیایی (نشریه EBSCO)
  18. عوامل اقتضایی، مدیریت ریسک و عملکرد بانک ها در اندونزی (نشریه Macrothink)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Derek Sanderson Authentic Jersey